ثمره ی عشقمون  ،سپهر گلمون ثمره ی عشقمون ،سپهر گلمون ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

♥㋡ سپهر بابا مسعود♥㋡

حرف بد...

1392/6/10 18:42
نویسنده : مامان
582 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام ، گل پسری امروز 10 / شهریور / 92 برای اولین بار یه حرف بد (ع  و  ض  ی)زدی که تو دلم داشتم  می خندیدم قهقههولی چهرم  کاملا خودم و بی تفاوت نشون دادمقهر .

داشتیم دوتایی صبحونه می خوردیم ، گفتی مامان چوچو (شکلات) بده .گفتم  شکلات می دم بهت ولی چایی میارم با چایی بخور گفتی : باشه .

چند دقیقه نگذشته بود گفتی عوضی چاچا (چایی) بیار، داشتم از تعجب شاخ در میاوردم.

از طرفی هم اینقدر با مزه گفتی دوست داشتم بخندم ولی بهترین عکس العمل در مقابل کار بد بی تفاوت بودن .به بابا مسعود گفتم ، خندید و گفت از کجا یاد گرفته؟

گفتم من و تو که خیلی مودبیم حتما از تلویزیون یاد گرفتهلبخند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان کیارش
2 آذر 92 20:31
چه بی ادب!!!! بچه با یه بار شنیدن از تلوزیون که یاد نمی گیره!!!! عزیزم حتما پیش بچه گفتین که یاد گرفته