ثمره ی عشقمون  ،سپهر گلمون ثمره ی عشقمون ،سپهر گلمون ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

♥㋡ سپهر بابا مسعود♥㋡

تک گل باغ زندگیم،شکفتنت مبارک ،تولدت مبارک.

1391/3/18 11:13
نویسنده : مامان
616 بازدید
اشتراک گذاری

از روزی که صدایت در وجودم طنین انداز شد،شتاب تپیدن قلبم رو به فزونی یافت

امروز ثانیه ها نام تو را فریاد می زنند و من در اوج عشق

خود را در پستوی زمان تنها حس نمی‌کنم . . .

 


امروز روز تولد توست و من هر روز بیش از پیش به این راز پی میبرم

که تو خلق شده ای برای من تا زیباترین لحظه ها را برایم بسازی . . .

تمام دقایق مانده از عمرم به همراه زیبا ترین بوسه های عاشقانه

هدیه ای برای روز تولد تو . . .

لمس بودنت مبارک

تولدت مبارک سپهر جونم

http://falshbaner.persiangig.com/image/tavallod/babol2011-30.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان زهرا
18 خرداد 91 11:36
تولد تولد تولدت مبارک صدو بیست ساله شی
مامانی طهورا
18 خرداد 91 12:01
گل پسر تولدت مبارک
دختر خاله پریسا
22 خرداد 91 15:14
تولد نازنین ترین ارمغان زندگیتان را تبریک میگویم و بهترین آرزو ها رو برای سپهر جونم دارم
انشا الله صد و بیست ساله شی سپهر جان

خوشحالمون کردی پریسا جون.
عمه ی لارا
8 تیر 91 18:15
عزیز خاله تولدت مبارک .
مامانی مهربونش عاشق گل پسر نازتم مواظبش باش


خوشحالمون کردی .