ثمره ی عشقمون  ،سپهر گلمون ثمره ی عشقمون ،سپهر گلمون ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

♥㋡ سپهر بابا مسعود♥㋡

11 ماهگیت م م م م ب ب ب ب اااا رررر ک ک ک ک.

1391/2/18 14:58
نویسنده : مامان
667 بازدید
اشتراک گذاری

شکلکهای جالب و متنوع آروین

سلام گل پسرم.قلب

بهانه ی زیستنم:

اول از هر چیز یازده ماهگیت مبارک.قلب

چشم رو هم گذاشتم شد یازده ماه!!!حضور پر شورت لحظه هامونو پر میکنه، که گذشت تاریخ و زمان رو فراموش میکنیم و هر لحظه فقط به یاد تو ایم.

امروز 18 / اردیبهشت / 91 ، پسرمون 11 ماهه شد.

دیگه روز شماریم برای رسیدن اولین سالگرد تولدت شروع شده .

البته قبل تولد شما ، جشن عقد عمه محبوبه است ، براشون آرزوی خوشبختی می کنم،امیدوارم سالیان سال ،در کنار هم زندگی شیرینی و تجربه کنند.

شکلکهای جالب و متنوع آروین

از الان دیگه برای تولدت برنامه ریزی می کنم، اینکه کجا بگیریم ؟ خونه باباعباسینا یا خونه ی خودمون؟

اینکه ماه دیگه واکسن داری ، کی بزنیم که برای تولدت تب نکنی و ، اذیت بشی.

راستی دایی مهران همش سفارش می کنه فوت کردن و بهت یاد بدیم تا برای فوت کردن شمع تولدت نیازی به یار کمکی نداشته باشی.

به این فکرم که ،چه جور اولین تولدت رو به یاد موندگار ترین تولدت کنم؟ البته این ومی دونم تولد 1 سالگی بیشتر برای شادی اطرافیان بچه هاست تا برای بچه ها

 اینقدر کوچیک هستی که از تولد چیزی متوجه نمی شی.

امروز بردم برای چکاپ قد ووزن .

وزن : 9،200

قد : 74

دور سر : 46

همه چی خوب بود فقط وزنت 100 گرم اضافه شده ، که برای ماه دیگه باید به 10 کیلو برسی ، که با این تحرکی که داری ، من فکر نمی کنم به این وزن برسی. مهم نیست سلامتی و شادابیت برام مهمه .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)