ثمره ی عشقمون  ،سپهر گلمون ثمره ی عشقمون ،سپهر گلمون ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

♥㋡ سپهر بابا مسعود♥㋡

سپهرک خونه ی ما.

1391/2/17 17:49
نویسنده : مامان
758 بازدید
اشتراک گذاری

 

امروز سپهرک خونه ی ما ، قبل مامانیش بیدار شد.

و برای اولین بار برای بیدار کردن مامانش از خواب، وارد عمل شد.

مامانش که پشتش به سپهر بود ،

سپهرک ما اول سعی کرد ،صورت مامانش و بچرخونه طرف خودش بعد پیش خودش فکر کرد و بعد گفت : پس چرا مامانم به من نگاه نمی کنه؟

گفت پس یه چیزی هست که جلوی چشای مامانم و گرفته

نمی زاره من و ببینه،باید سعی کنم برش دارم تا من وببینه.

اون موقع بود که پسرک ما ،یا سپهرک خونه ی ما ، با اون انگشتای کوچولوش سعی کرد پلک مامانش و بگیره و از رو چشاش بردارهشکلکهای مژی جوووووون،انگار که می خواد چیزی از رو زمین برداره.

اون وقت بود که مامانش احساس کرد داره چشم اش از جاش در می آد، خودش بیدار شد و به پسرش سلام کرد.

  شکلکهای جالب و متنوع آروین

و مامانیش ، برای بهترین تجربه ی ، شروع یه روز جدید شکلکهای جالب و متنوع آروین

شاکر خداوند شد.

 

تاریخ:٢٧ / فروردین / ٩١                            زمان :        ٩:٣٠    صبح

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)